Hyppää sisältöön

Palveluliikenne Pikku-Peten liikennöinti jatkuu 25.2.2022 saakka entisellään. Maaliskuusta alkaen liikennöinti supistuu kolmipäiväiseksi

Palveluliikenne Pikku-Peten liikennöinti jatkuu entisellään 25.2.2022 saakka. Palveluliikenne liikennöi Kajaanin keskustan alueella arkisin ma-pe klo 9-15.

Reitit ovat:

1.  Lehtikangas–Variskangas -reitti.
2. Kättö–Kuurna–Komiaho -reitti
3. Teppana–Nakertaja -reitti
4. Kettu–Lohtaja–Purola/Puistola -reitti

MUUTOS LIIKENNÖINTIPÄIVIIN 28.2.2022 ALKAEN

Palveluliikennettä liikennöidään 28.2-3.6.2022 ajalla kolmena arkipäivänä viikossa entisen viiden päivän sijaan. Liikennöintipäivät ovat maanantai, keskiviikko ja perjantai. Kesästä 2022 alkaen palveluliikenteen jatkoa on epäselvä.

Palveluliikenne Pikku-Pete liikennöi arkisin Kajaanin keskustan alueella ja se on avointa kaikille matkustajille. Tavanomaisesta joukkoliikenteestä poiketen Pikku-Pete voi poiketa normaalista reitistä asiakkaan noutamiseksi kyytiin, tällöin kyyti tulee tilata numerosta p. 040 524 7380. Aikatauluihin ei tule muutoksia.

Maksuvälineenä käy käteinen tai Waltti-kortti.

Liikennöinti hoitaa:

Liikenne M. Heikura Oy
p. 040 5247380

Lisätietoa palveluliikenteen liikennöinnistä, aikatauluista ja hinnoista löydät: Palveluliikenne Pikku-Pete